Stacja C19 Zacisze
- Prowadzi się prace przy ekranach akustycznych- wykonano około 85%.
- Prowadzone są roboty przy stropach górnych. Wykonano stropy górne w osiach 23-37.
- Wykonano wykop pod strop górny w osiach 19-23.
- Wykonuje się ściany wyjścia W2 -92%.
- Zabetonowano strop górny w osi 19-23.
- Wykonuje się ściany wyjścia w2 -92%.
- Wykonano wykop na obszarze czerpnio wyrzutni P1.
- Wykonuje się wykop do poziomu -1 na korpusie stacji- wykonano 5%.
- Przebudowa kolizji sieci elektrycznych – 100% dla etapu tymczasowego.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje – 55 %.
- Wykonano ok. 75% w zakresie przebudowy kolizji sanitarnych.






Wentylatornia V19
- Wykonano wykop wstępny 50%.
- Przebudowa sieci elektroenergetycznych- 90% dla etapu tymczasowego.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje- 40%.
- Zakończono prace związane z przebudową sieci sanitarnych kolidujących z nowobudowanymi ścianami szczelinowymi. Wykonano ok. 50% w zakresie przebudowy wszystkich kolizji sanitarnych.
Stacja C20 Kondratowicza
- Zakończono wykop wstępny pod strop górny przejścia podziemnego w osiach 29-44.
- Trwa wykop podstropowy przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 90%.
- Zakończono wykop wstępny korpusu stacji.
- Rozpoczęto wykop podstropowy korpusu stacji – zaawansowanie 25%.
- Trwa wykonywanie stropu górnego przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 90%.
- Rozpoczęto wykonywanie płyty dennej przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 15%.
- Trwa wykonywanie stropu górnego korpusu stacji – zaawansowanie 90%.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu pośredniego stacji – zaawansowanie 5%.
- Wykonano wzmocnienie gruntu (jet grouting) czerpnio-wyrzutni P4 oraz wzmocnienie gruntu plug in na wejściu tarczy.
- Wykonano wzmocnienie gruntu (jet grouting) wyjścia W4 oraz wzmocnienie gruntu plug out na wyjściu tarczy.
- Wykonano tymczasową sieć ciepłowniczą 2*Dn350 po stronie północnej ul. Kondratowicza.
- Zakończono przebudowę wszystkich sieci sanitarnych w zakresie umożliwiającym budowę
całego korpusu stacji. Dokończenie w/w robót nastąpi po wybudowaniu ścian i stropów stacji.
- Aktualne zaawansowanie przebudowy sieci sanitarnych wynosi:
-wodociągowych – zaawansowanie – 80%,
-kanalizacyjnych – 75%,
-gazowych – 85%,
-ciepłowniczych – 70%.
- Wykonano wszystkie docelowe przyłącza kanalizacyjne do stacji pod ul. Św. Wincentego.
- Zakończono budowę przyłączy wod-kan. do zapleczy technicznych i socjalnych.
- Rozpoczęto montaż instalacji kanalizacji w stropach, płytach i ziemi na poziomie -1.
- Przebudowa kolizji sieci elektroenergetycznych – 85% dla etapu tymczasowego.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje – 65 %.
- Demontaż oświetlenia- 100%.
- Rozpoczęto prace związane z uziemieniem korpusu stacji na części stropu górnego 15%.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje – 77 %.






Wentylatornia V20
- Zakończono wykonywanie stropu górnego – zaawansowanie 95% (pozostały otwory technologiczne).
- Trwa wykop podstropowy – zaawansowanie 80%.
- Zakończono wykonywanie płyty dennej części płytkiej.
- Rozpoczęto wykonywanie rusztu żelbetowego części głębokiej – zaawansowanie 20%.
- Rozpoczęto wykonywanie elementów pionowych poziomu -1 (ściany, słupy) – zaawansowanie 20%.
- Przebudowa sieci elektroenergetycznych- 100% dla etapu tymczasowego.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje- 40 %.
Stacja C21 Bródno
- Trwa przebudowa wszystkich sieci sanitarnych:
-wodociągowych – zaawansowanie – 40%,
-kanalizacyjnych – 75%, (w tym 100% mikrotunelingu),
-gazowych – 65%,
-ciepłowniczych – 85%.
- Zakończono budowę przyłączy wod-kan do zapleczy technicznych i socjalnych.
- Wykonano konstrukcję obudowy ścian tymczasowych komór kanalizacyjnych CR2 i CS2 ze ścianek szczelnych. Zabetonowano korek w komorze CR2. Zabetonowano korek w komorze CS2.
- Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych komory startowej TBM.
- Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
- Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych komory torów odstawczych.
- Rozpoczęto wykonywanie ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
- Zakończenie wykonywania ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
- Rozpoczęcie wykonywanie ścian szczelinowych wyjścia W1.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego nad tunelem wyjścia W3 i W6.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu przejścia dla pieszych pod ulicą Rembielińską wyjście W3 i W6.
- Wykonywanie ścian szczelinowych komory startowej TBM i rozjazdów– zawansowanie 95 %.
- Wykonywanie ścian szczelinowych komory torów odstawczych – zaawansowanie 75 %.
- Wykonywanie ścian szczelinowych korpus stacji zaawansowanie – zaawansowanie 75 %.
- Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny komory rozjazdów.
- Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny torów odstawczych.
- Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny korpusu stacji.
- Rozpoczęto wykonywanie wykopu metodę podstropową w komorze startowej TBM i rozjazdów – 40 %.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego komory startowej TBM i rozjazdów 85 %.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego korpusu stacji 15 %.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego komory torów odstawczych.
- Rozpoczęto wykonywanie stropu pośredniego komory startowej TBM i rozjazdów 45%.
- Rozpoczęto wykonywanie przesłony z jet-grounting – 20 %.
- Rozpoczęto wykonywanie konstrukcji komór kanalizacyjnych.
- Rozpoczęto wykonywanie konstrukcji komór ciepłowniczych.
- Rozpoczęto wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej komór kanalizacyjnych.
- Przebudowa kolizji sieci elektroenergetycznych – 100% dla etapu tymczasowego.
- Demontaż oświetlenia ulicznego – 80 %.
- Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje – 65 %.
- Zakończono montaż ekranów akustycznych.
- Rozpoczęto prace związane z uziemieniem korpusu stacji na części stropu górnego – 15%.






Wentylatornia V21
- Jednocześnie rozpoczęto kolejne prace związane z budową wentylatorni w tym:
– wykop wstępny oraz skuwanie betonu tymczasowego ścian szczelinowych – 95%,
– górny oczep ścian szczelinowych – 95%,
– żelbetowy strop górny wentylatorni – 80%.
- Trwa produkcja prefabrykowanej obudowy tuneli szlakowych (TBM) w zakładzie prefabrykacji przy ul. Marywilskiej.