Stacja C16 Szwedzka
- Zakończono demontaż zaplecza TBM. Zdemontowano suwnice.
- Kontynuowane są prace przy słupach docelowych stacji – wykonanie 80%
- Wykonywane są ściany i słupy podperonia – wykonanie 80%
- Wykonywana jest płyta podperonia. Wykonano 30% płyt podperonia.
- Wykonano płytę górna ( skośną) nad wyjściem W2.
- Wykonywane są konstrukcje murowe na poziomie -1. Wymurowano 25% ścian.
- Rozpoczęto prace tynkarskie
- Wykonywany jest szacht P1. Wykonuje się zbrojenie części nadziemnej szachtu.
- Prowadzone są na bieżąco instalacje kanalizacyjne podposadzkowe – Zaawansowanie 70%.
Wentylatornia V16
- Zakończono odbiory techniczne ścian szczelinowych na wszystkich poziomach
- Wykonano 90% drugorzędnych elementów konstrukcyjnych.
- Wykonano część nadziemną szachtu P2.
- Zakończono zasypki wentylatornii.
- Trwają prace przy robotach murowych. Wykonano 90% murów.
Stacja C17 Targówek
- Wykonano 92% murów na poziomie -1.
- Wykonano 70% murów na poziomie -2.
- Wykonano 85 tynków na poziomie -1.
- Kontynuowane są prace malarskie na poziomie -1.
- Trwają prace związane z wykonywaniem podłogi podniesionej na poziomie -1.
- Trwają prace przy szachtach
- Kontynuowane są prace torowe na komorze rozjazdów
- Wykonano 25% płyty dennej w wejściu W1.
- Zakończono wykonanie instalacji kanalizacji w stropie stacji na całym poziomie -1 (z wyjątkiem wyjść ze stacji i otworów montażowych) zaawansowanie wykonania całej instalacji w stropie – 80%.
- Zakończono układanie peszli w szachtach windowych i wejściach według przyjętej technologii prac.
Wentylatornia V17
- Trwają prace nad drugorzędnymi elementów konstrukcyjnych.
- Wykonano 25% robót wykończeniowych.
Stacja C18 Trocka
- Wykonano kolejne odcinki kanalizacji sanitarnej na poziomie-2 (rejon torów odstawczych) w sekcjach przeznaczonych do betonowania (zaawansowanie około 85%).
- Zakończono roboty wykończeniowe w pomieszczeniach podstacji
- Wykonywane są elementy pionowe stacji – zaawansowanie 90%
- Zakończono prace związane z zamknięciem otworów tymczasowych stacji.
- Wykonano fundamenty pod transformatory w pomieszczeniu 200.
- Rozpoczęto prace tynkarskie w pomieszczeniach na torach odstawczych (zaawansowanie 5%).
- Trwają prace tynkarskie w pomieszczeniach technicznych w poziomie -1 stacji – zaawansowanie 10% .
- Trwa wykonywanie ścian murowanych na torach odstawczych poziom -1 zaawansowanie 80%.
- Trwa wykonywanie słupów docelowych torów odstawczych – zaawansowanie 90%)
- Kontynuowane są prace przy zewnętrznych elementach pionowych na torach odstawczych – zaawansowanie 15%.
- Rozpoczęto wykonywanie elementów pionowych na poziomie -2 torów odstawczych (ściany peronów, ściana kanału przeglądowego – zaawansowanie 70%).
- Trwa wykonywanie wejścia W4 – zaawansowanie 30%.
- Rozpoczęto wykonywanie wejścia W1 – zaawansowanie 10%.
- Trwają przygotowania pod instalacje elektryczne (podtynkowe) w pomieszczeniachsocjalnych, technicznych, oraz szybach windowych.
- Rozpoczęto montaż tras kablowych w podperoniu.
- Trwa montaż instalacji elektrycznej w pomieszczeniu podstacji – zaawansowanie 5%
- Rozpoczęto układanie przepustów kablowych dla połączenia podperonia i ściany zatorowej.
Wentylatornia V18
- Kontynuowane są prace związane z wykonaniem łączników tunelowych
- Zakończono prace murarskie na poziomie -1.
Tunele
- Łączniki tunelowe zaawansowanie:
- Tunele łącznikowe wentylatorni V-18 – 55%
- Tunele łącznikowe wentylatorni V-17 – 55%
- Tunele łącznikowe wentylatorni V-16 – 15%
- Tunel łącznikowy D17.1 – 55%
- Tunel łącznikowy D16.1 – 25%
- Tunel łącznikowy D16.2 – 5%
Portale tuneli szlakowych (połączenie konstrukcji tuneli z konstrukcją stacji):
- Wykonano 2 portale na stacji C18,
- Wykonano 4 portale na stacji C17
- Wykonano 1 portal na stacji C16.
Roboty torowe
Tunel D18L i D18P
Wykonano i odebrano odbiorem technicznym- 759 m podbudowy betonowej /bankiet górny i dolny/, co stanowi 90% obydwu tuneli.
Stacja C17
Trwają roboty wykonywania podbudowy betonowej, – wykonano 80% robót betonowych
Tunel D17L
Trwają prace przy wykonywaniu podbudowy betonowej – wykonano 30% bankietów bocznych.