Stacja C19 Zacisze

  • Prowadzi się prace przy ekranach akustycznych- wykonano około 80%.Wykonano ściany czerpnio-wyrzutni P2.
  • Prowadzone są roboty przy stropach górnych. Wykonano stropy górne w osiach 23-37.
  • Wykonano wykop pod strop górny w osiach 19-23.
  • Wykonuje się ściany wyjścia W2 -3%.
  • Przebudowa kolizji sieci elektrycznych – 100% dla etapu tymczasowego.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje   – 55 %.
  • Trwają prace przy przebudowie kolizji sanitarnych. Wykonano ok. 75% w zakresie przebudowy kolizji sanitarnych.

Wentylatornia V19

  • Wykonano wykop wstępny 50%.
  • Wykonywane są murki prowadzące.
  • Wykonano ściany szczelinowe.
  • Przebudowa sieci elektroenergetycznych- 90% dla etapu tymczasowego.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje- 40%.
  • Zakończono prace związane z przebudową sieci sanitarnych kolidujących z nowobudowanymi ścianami szczelinowymi. Wykonano ok. 50% w zakresie przebudowy wszystkich kolizji sanitarnych.           

Stacja C20 Kondratowicza

  • Trwa wykop wstępny pod strop górny przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 80%.
  • Rozpoczęto wykop podstropowy przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 80%
  • Trwa wykop wstępny korpusu stacji – zaawansowanie 75%.
  • Trwa wykonywanie stropu górnego przejścia podziemnego w osiach 29-44 – zaawansowanie 80%.
  • Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego korpusu stacji – zaawansowanie 55%.
  • Wykonano wzmocnienie gruntu (jet grouting) czerpnio-wyrzutni P4 oraz wzmocnienie gruntu plug in na wejściu tarczy.
  • Wykonano wzmocnienie gruntu (jet grouting) wyjścia W4 oraz wzmocnienie gruntu plug out na wyjściu tarczy.
  • Wykonano tymczasową sieć ciepłowniczą 2*Dn350 po stronie północnej ul. Kondratowicza.
  • Zakończono przebudowę wszystkich sieci sanitarnych w zakresie umożliwiającym budowę całego korpusu stacji. Dokończenie w/w robót nastąpi po wybudowaniu ścian i stropów stacji.
  • Aktualne zaawansowanie przebudowy sieci sanitarnych wynosi:

-wodociągowych – zaawansowanie – 80%,

-kanalizacyjnych – 75%,

-gazowych – 85%,

-ciepłowniczych – 70%.

  • Wykonano wszystkie docelowe przyłącza kanalizacyjne do stacji pod ul.Św. Wincentego.
  • Zakończono budowę przyłączy wod-kan. do zapleczy technicznych i socjalnych.
  • Rozpoczęto montaż instalacji kanalizacji w stropach, płytach i ziemi na poziomie -1.
  • Przebudowa kolizji sieci elektroenergetycznych – 85% dla etapu tymczasowego.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje   – 65 %.
  • Demontaż oświetlenia – 100%.
  • Rozpoczęto prace związane z uziemieniem korpusu stacji na części stropu górnego – 15%.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje   – 77 %.

Wentylatornia V20

  • Trwa wykop podstropowy – zaawansowanie 70%. (zakończono wykop do poziomu -1).
  • Zakończono wykonywanie płyty dennej części płytkiej.
  • Wykonano instalację kanalizacyjną w stropie i płycie na poziomie -1.
  • Wykonano całość przebudowy kolizji sanitarnych wraz z przełączeniami i przyłączami do posesji.
  • Przebudowa sieci elektroenergetycznych- 100% dla etapu tymczasowego.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje- 40 %.

Stacja C21 Bródno

  • Trwa przebudowa wszystkich sieci sanitarnych:

-wodociągowych – zaawansowanie – 40%,

-kanalizacyjnych – 75%, (w tym 100% mikrotunelingu),

-gazowych – 65%,

-ciepłowniczych – 85%.

  • Zakończono budowę przyłączy wod-kan do zapleczy technicznych i socjalnych.
  • Wykonano konstrukcję obudowy ścian tymczasowych komór kanalizacyjnych CR2 i CS2 ze ścianek szczelnych. Zabetonowano korek w komorze CR2. Zabetonowano korek w komorze CS2.
  • Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych komory startowej TBM.
  • Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
  • Rozpoczęto wykonywanie murków prowadzących dla ścian szczelinowych komory torów odstawczych.
  • Rozpoczęto wykonywanie ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
  • Zakończenie wykonywania ścian szczelinowych wyjścia W3 i W6.
  • Rozpoczęcie wykonywanie ścian szczelinowych wyjścia W1.
  • Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego nad tunelem wyjścia W3 i W6.
  • Rozpoczęto wykonywanie stropu przejścia dla pieszych pod ulicą Rembielińską wyjście W3 i W6.
  • Wykonywane są ściany szczelinowe komory startowej TBM i rozjazdów– zawansowanie 95 %.
  • Wykonywane są ściany szczelinowe komory torów odstawczych – zaawansowanie 75 %.
  • Wykonywane są ściany szczelinowe korpusu stacji –zaawansowanie 75 %.
  • Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny komory rozjazdów.
  • Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny torów odstawczych
  • Rozpoczęto wykonywanie wykopu pod strop górny korpusu stacji
  • Wykonywany jest wykop metodę podstropową w komorze startowej TBM i rozjazdów – 40%
  • Wykonywany jest strop górny komory startowej TBM i rozjazdów- 85 %.
  • Wykonywany jest strop górny korpusu stacji- 15%.
  • Rozpoczęto wykonywanie stropu górnego komory torów odstawczych.
  • Wykonywany jest strop pośredni komory startowej TBM i rozjazdów- 45%.
  • Wykonywana jest przesłona z jet-grounting – 20 %.
  • Rozpoczęto wykonywanie konstrukcji komór kanalizacyjnych.
  • Rozpoczęto wykonywanie konstrukcji komór ciepłowniczych.
  • Rozpoczęto wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej komór kanalizacyjnych.
  • Przebudowa kolizji sieci elektroenergetycznych – 100% dla etapu tymczasowego.
  • Demontaż oświetlenia ulicznego 95 %.
  • Przebudowa sieci teletechnicznych – kanalizacje   – 65 %.
  • Zakończono montaż ekranów akustycznych.
  • Trwają prace związane z uziemieniem korpusu stacji na części stropu górnego 25%.

Wentylatornia V21

  • Zakończono prace związane z przebudową sieci sanitarnych kolidujących z nowobudowanymi ścianami szczelinowymi. Wykonano ok. 85 % w zakresie przebudowy wszystkich kolizji sanitarnych
  • zakończono prace związane z wykonaniem korka w technologii jet-grouting wraz z wzmocnieniem gruntu pod łączniki z tunelami.
  • Jednocześnie rozpoczęto kolejne prace związane z budową wentylatorni w tym:

– wykop wstępny oraz skuwanie betonu tymczasowego ścian szczelinowych – 90%,

– górny oczep ścian szczelinowych – 45%,

– żelbetowy strop górny wentylatorni – 76%.

  • Trwa produkcja prefabrykowanej obudowy tuneli szlakowych (TBM) w zakładzie prefabrykacji przy ul. Marywilskiej.