Zasady korespondencji elektronicznej
W związku z dużą ilością otrzymywanej korespondencji elektronicznej prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
- wszelkie skargi i wnioski przekazane drogą elektroniczną, nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu zameldowania lub zamieszkania wnoszącego, traktowane będą jako sygnał, ale mogą pozostać bez odpowiedzi (podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, Dz. U. z 2002 r. Nr 5 poz. 46 ze zm.);
- odpowiedzi na podpisane w myśl ww. Rozporządzenia skargi i wnioski mogą być udzielane w formie pisemnej (Podstawa prawna: art. 14 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071);
- pytania dotyczące informacji, które są dostępne na stronie internetowej Metra Warszawskiego, np. rozkładu jazdy, połączeń komunikacyjnych, zdjęć itp. mogą pozostać bez odpowiedzi;
- wiadomości zawierające treści obraźliwe pozostaną bez odpowiedzi;
- pytania związane z taryfą przejazdową, regulaminem przewozów pasażerów, kontrolą biletów itp. prosimy kierować do Zarządu Transportu Miejskiego, instytucji odpowiedzialnej w Warszawie m.in. za ww. kwestie.
http://www.ztm.waw.pl
Kontakt dla pasażerów
tel. (22) 655-42-42
e-mail: info@metro.waw.pl
Telefon czynny w godzinach 7:30-15:00 od poniedziałku do piątku.
Dowiedz się więcej o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
Zasady postępowania z rzeczami znalezionymi w metrze znajdują się tutaj (plik PDF, 182 KB)
Biuro Rzeczy Znalezionych Urzędu m.st. Warszawy
ul. Dzielna 15
01-029 Warszawa
tel. (22) 443 29 60
e-mail: rzeczyznalezione@um.warszawa.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek: 8:00 – 18:00
Wtorek – piątek: 8:00 – 16:00